Emo scene girl
Emo scene girl

For Every body in Love


خاطره امروز...دو روز بعد 21 دیسامبر

 

وااااااااای دیگه دارم به حرفای نوستراداموس باور میکنم....اولش باورم نمیشد...میگفتم یه مشت اراجیف برا ایجاد نزاع و اختلاف بین مردمه ولی حالا...........!!!!
کلاس ما طبقه دوم خودشم ته سالن هستش...از اونجایی هم که پنجره های کلاس مث پنجره های مسجد میمونه و از شانس خوب بنده که کنار پنجره میشینم حالا خودتون فک کنین اگه زلزله بشه دیگه چی میییییشه....خدا خانم نباتی دبیر زمین شناسیمون رو نگه داره....مانور زلزله رو تو کلاس ما اجرا کرده بودن...وقتی زلزله شد همه بدون استثناء رفتن زیر صندلی هاشون....خودشم با خانم کیان زیست داشتیم....من وقتی داشتم میرفتم زیر صندلی شهادتین رو خوندم...خانم کیان نمیدونستن برا خودشون پناه بگیرن یا به من که داشتم بلندبلند شهادتین رو میخوندم بخندن...دوستم رونا هم که اهل سنت هستش بلندبلند لا اله الا الله میگفت...خلاصه بعد اینکه همه سالن رو ترک کردن ما تازه داشتیم از کلاس میومدیم بیرون...همه با چشمای گرد شده وسط حیاط به ما داشتن نگا میکردن که چرا دیر اومدیم پایین...خلاصه تعریف از خود نباشه با شهامت چنان پله هارو یکی دوتا بالا رفتم و برگشتم کلاس و هرچی پالتو توی کلاس گیرم میومد برداشتم...همه فشارشون افتاده بود و یخ کرده بودن...خلاصه زودی پریدم پایین..هنوز پله ها تموم نشده بودن که پس لرزه شد...تو سالن هیشکی نبود چنان یا الله گفتم که..........!! حالا اومدیم پایین وسط حیاط دور خانم مدیر جمع شده بودیم.گفتم:
_خانم تورو خدا بذارین بریم.
_باید اولیاتون بیاد.
_خانم مامانم دانشگاه تدریس داره پدرمم که تازه عمل کردن نمیتونه بیاد.
_باشه مریم جان من خودم تورو میبرم.
برگشتم و با خودم زمزمه کردم:
_تورو ارواح خاک پدرت از خر شیطون بیا پایین....شما که تا آخر وقت یعنی ساعت 3 اینجایین.
تنها راه چاره زنگیدن به پدر بود...اما چطوری؟؟؟گوشی که نداریم...کیوسک مدرسه هم که ظرفیتش تکمیله و تا نوبت به ما برسه ساعت دو میشه...هیشکی هم حق ورود به سالن رو نداره.....باز اون فکرای شیطنت آمیز اومدن....آروم وایستادم جلو در سالن رفتم توی سالن و حالا ندو کی بدو....رفتم اتاق مشاوره زنگیدم به پدر :
_الو سلام بابایی خوبی؟؟بابا میتونی بیای دنبالم؟؟
_سلام چرا مگه چیشده؟؟
انگار از هیچی خبر نداشت البته حق داره دکتر استراحت کامل داده بخاطر عمل قلبش شاید خوابیده بود.
_اهان بخاطر زلزله؟؟؟باشه الان میام.
هنوز توی شک بودم که برای اولین بار بابا بعده عمل میخواد بیاد بیرون خودشم ماشین برونه!!
صدای بوق تلفن باعث شد به خودم بیام.درست بعده 5 دقیقه بابا جلو مدرسه بود!
وقتی از لای در دیدمش نگاه پیروزمندانه ای به مدیر دوختم و گفتم :
_اجازه هست؟؟؟پدر جان تشریف آوردن دنبالم.
_ولی تو گفتی پدرت نمیتونهههه.........
حرفش تموم نشده بود که دویدم به طرف ماشین و الفرار....
گفتم:
_ بابا چرا اومدی میگفتی عمو میومد دنبالم دیگه...
_چرا مگه خودم مردم؟گفتم:
_بابا میگن یکی از مدارس پسرانه ریزش کرده ساختمانش...
_نه؟؟؟کدوم؟
_نمیدونم.
بعدش سمت حرکت ماشین به طرف خونه رو عوض کرد...از جلوی همه مدرسه های پسرانه گذشتیم به طرف شاهد نقیبی که رسیدیم دیگه نرفت...انقد دانش آموز تو خیابون بود که دیگه به راهش ادامه نداد.
خلاصه اینم یجورایی ماجرا بود برا خودش!خدا بقیه روز رو به خیر برسونه...


نظرات شما عزیزان:

سالار
ساعت20:13---3 دی 1391
ددن اغزنا..
پاسخ:عسل میریزی؟؟؟؟


....
ساعت16:09---3 دی 1391
مريم جون ميشه اسم اوني كه عاشقش شدي رو بگي؟ حداقل اسم كوچيكش
پاسخ:نمیتونم...ولی اگه خودش به وب سر بزنه ازش خواهش میکنم هرکی فک میکنه منظورم اونه پیام خصوصی بفرسته.....بخدا اگه اونی هم که منظورم نبود نظر بفرسته به روش هم نمیارم ولی اگه اون خودش باشه به همه نظرشو نشون میدم...هرکی فک میکنه مخاطبمه پیام خصوصی بفرسته....خواهشا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 3 دی 1391برچسب:,

  توسط maryam joon  |
 

 



You are the light when there is no sun. You are the rainbow after the rain is done. You are the star that twinkles in the night. You are the moon that glows so bright. You are the wind that whistles my name. You are the love when the world is the same. You are the flowers the bee's never miss. You are the beach the warm sun kisses
maryam.miny@yahoo.com


 

 

 عذر خواهي...
 داداشم..
 .................
 هرچه...
 (-_-) and (*_*)
 اعتراف...
 (+-+)
 Happy new year
 رابطه پسران قبل و بعد از ازدواج با دختران!
 دل.....
 من ............
 tEXt abOUt....!!!!
 حاج خانوم/حسن آقا
 ......!!!!!!$$$$$$$
 maN vA 2KHtar kHaLam
 تست بیکاری...
 چه...
 من....
 یه مشت اراجیف از خودم...

 

بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391

 

maryam joon

 


سلام دوستای عزیزم...

هرکی میخواد تبادل لینک کنه اول وبلاگ منو با اسم Emo scene girl تو وبلاگ خودش بلینکه بعدش اینجا با هر اسمی که بخواد وبلاگشو لینک کنه...





saman kocholo
nadia
my english blog
tanha tarin
وبلاگ قديمي بنده
سایت زبان انگلیسی
دانلود سرا
نمونه دولتی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

مهتاب شب های دلم
عکس های کره ای ها(aylin2012)
شب های تنهایی
riant girls
دیگه تنهام...
همه جوره در رابطه با کره ای ها!!!حتما سر بزنید
ایرانسلی ها بشتابید
classmate2
نمونه دولتی
جوونا یبار زندگی میکنن و آزاد زندگی میکنن
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 81881
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 874
تعداد آنلاین : 1



چت روم

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 81881
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 874
تعداد آنلاین : 1